niedziela, 4 stycznia 2015

Prolog

5 komentarzy:

  1. Kurczę, ale rzadko ostatnio spotyka się blogi SS w świecie shinobi. Bardzo się więc cieszę, że tutaj zajrzałam. :3
    Prolog króciutki, jak przeważnie większość prologów, ale mimo wszystko mnie zaintrygował. Jestem ciekawa, jak potoczą się losy naszego młodego Uchihy, który jak widać, jeszcze nie poznał prawdy o Itachim i swoim klanie. Zastanawiam się, w jaki sposób Madara go wykorzysta i co konkretnie chce z nim zrobić. Przecież w sumie bez żadnych korzyści dla niego nie obdarowałby go żadną mocą... A tu mówi o dość sporej sile. Zaintrygowało mnie to bardzo. Tak samo bardzo zastanawiam się, kiedy i w jakich okolicznościach pojawi się tu Sakura i wątek miłosny.
    No nic, ja jestem jak najbardziej na tak, podoba mi się i nie pozostaje mi nic innego, jak czekać na rozdział pierwszy. Mam nadzieję, że niedługo dostanę odpowiedź na multum pytań, które powstały w mojej głowie. :)
    Ładny szablonik, tak przy okazji!
    No i może trochę spóźnione, ale wszystkiego najlepszego w 2015! :)
    Weny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram opinię mojej przedmówczyni. SS to rzadkość, przyszedł chyba kryzys na pairingi ;)
    Czekam na kontynuację! Zaintrygowałaś mnie ;)
    Pozdrawiam
    RR
    http://historia-hyuga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponieważ jest już bardzo późno i oczka mi się kleją, to będzie ekstremalnie (jak na mnie) krótko.
    Sprowadził mnie tu spis. Lecz gdyby nie opis i obietnica czegoś innego to prawdopodobnie olała bym kolejny z reklamowanych blogów. Wspomniałam o inności - chodziło mi o to, że jeszcze nigdy nie widziałam bloga, który by się zaczynał w takim momencie, jak po walce Sasuke z Itachim. To się liczy na plus! Twój styl pisania bardzo mi się podoba, uważam, że jest świetny. Jednak zdania na trzy linijki raczej nie są na moje oczy w tym momencie T.T Mimo wszystko ogarniam całość :)
    Na razie więcej powiedzieć nie mogę, bo to dopiero prolog. Ciekawi mnie niezmiernie jak wplączesz tutaj Sakurę i Naruto oraz SS, który na obecną chwilę wydaje się przecież absurdalny! Czekam niecierpliwie!
    Miłej reszty tygodnia ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w większej połowie oglądania naruto , w anime Madara faktycznie będzie manipulował Sasuke ? nie wiem ile prawdy jest w tym prologu ale no jestem ciekawa. Co do notki mam jedno zastrzeżenie - Sasuke nie jest brunetem tylko ma czarne/czarno grantowe włosy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądam anime ani nie czytam mangi, więc nie powiem ci ile w tym jest prawdy :p Dla mnie generalnie ma czarne włosy, a jeśli gdzieś w tekście napisałam, że jest brunetem, to obiecuję poprawić, jak najszybciej :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń